Przyznanie Patronatu =>

😇  Partnerzy i Sponsorzy 🏆

OSTATNIE SPOTKANIE W 2018 ROKU!

16 listopada, 18:00 – 21:00

Rybnik, ul. Miejska 16

Pozostało jeszcze:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Rybnik, 16 listopada 2018, 18:00 – 21:00

CENA BILETU:

.

25 zł przy rejestracji do 14 listopada

40 zł przy rejestracji od 15 listopada

.

UDZIAŁ W KONFERENCJI TYLKO DLA ZAREJESTROWANYCH UCZESTNIKÓW!

sprzedanych biletów

wolnych miejsc

Nasi Uczestnicy:

Rybniczanki (i Rybniczanie) w Biznesie

Rybniczanki (i Rybniczanie) w Biznesie

...

Rybniczanki w Biznesie. Jesteśmy razem od 31 lipca 2015 roku, kiedy to odbyła się pierwsza, inauguracyjna konferencja dla kobiet, pod tytułem „ZRÓB COŚ DLA SIEBIE!”

Od tego czasu spotykamy się regularnie, żeby poznać innych ludzi (nowych klientów lub partnerów biznesowych), zdobyć cenną wiedzę od doświadczonych ekspertów biznesowych i świetnych mówców, czy po prostu rozerwać się w dobrym towarzystwie przy dobrej kawie i przekąsce.

Zapraszamy również Panów!!!

Na każdym spotkaniu można wygrać atrakcyjne nagrody, co i tym razem będzie miało miejsce. Jakie? Na razie to tajemnica…

Patrycja Mazurek

Patrycja Mazurek

Patrycja Mazurek

...

Adwokat Patrycja Mazurek jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Wydziału Prawa Kanonicznego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Po odbyciu aplikacji adwokackiej została wpisana na listę adwokatów przy Izbie Adwokackiej w Katowicach. Prowadzi indywidualną Kancelarię adwokacką w Rybniku przy ul. Wodzisławskiej 14.

Patrycja w swojej praktyce zawodowej zajmuje się świadczeniem pomocy prawnej w zakresie udzielania porad prawnych, reprezentacji w postępowaniu sądowym oraz pozasądowym, sporządzaniem umów i przygotowywaniem pism.

W ramach prowadzonej działalności, Patrycja zajmuje się sprawami karnymi, występując jako obrońca oraz oskarżyciel posiłkowy czy prywatny, sprawami cywilnymi i rodzinnymi, w tym sprawami o rozwód, alimenty czy zapłatę oraz sporządzaniem umów, sprawami gospodarczymi, w tym obsługą podmiotów gospodarczych, spółek oraz indywidualnej działalności gospodarczej, reprezentacją w postępowaniach sądowych i pozasądowych, a także egzekucją roszczeń.

Roman Siedlok

Roman Siedlok

Roman Siedlok

...

Coach, trener, doradca majątkowy. Absolwent wydziału finansów i ubezpieczeń Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Ukończył menedżerskie studia podyplomowe – Executive MBA, a także Akademię Profesjonalnego Coachingu w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. 

Początkowe zaciekawienie coachingiem przerodziło się w zainteresowanie a następnie pasję, a poprzez ciągły rozwój może obecnie robić to co sprawia mu ogromną przyjemność i jednocześnie jest pomocne jego Klientom.

Jego  wieloletnie doświadczenie w kontaktach z Klientami w branży finansowej pozwala mu być wymagającym rozmówcą, a jego mottem przewodnim jest:

„Nie zawsze będziesz zadowolony ale zawsze będziesz o krok bliżej!”

Głównym celem w pracy z klientem jest dla niego zbudowanie u klienta stabilnej, wewnętrznej motywacji, która będzie jego niewyczerpalnym źródłem „paliwa”, odkryciem tego co daje  radość, pozwala być sobą!

Tomasz Lemański

Tomasz Lemański

Tomasz Lemański

...

Współzałożyciel i Prezes Zarządu TOPSUPPORT Sp. z o.o.

Absolwent Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania w Katowicach, na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym, kierunek Zarządzanie Przedsiębiorstwem Europejskim oraz Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego na kierunku: Międzynarodowe Studia Coachingu. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Networker, ekspert, mówca i trener w zakresie rozwoju kompetencji osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, zarządzanie personelem, asertywność, radzenie sobie ze stresem, automotywacja, budowanie i rozwój kompetencji managerskich) oraz handlowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe). Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich. Prowadzi wystąpienia motywacyjne i pomaga wytyczać cele i osiągać optymalne rezultaty w życiu osobistym i zawodowym.

Posiada doświadczenie w budowaniu oraz zarządzaniu zespołami pracowniczymi oraz obsłudze klienta indywidualnego i biznesowego, w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym. Doświadczenia zawodowe zdobywał prowadząc własną działalność gospodarczą oraz pracując na stanowiskach managerskich w firmach handlowych o ugruntowanych pozycjach na rynku polskim jak i międzynarodowym.

W wolnych chwilach uwielbia podróże dalsze i bliższe. W zimie narty, latem aktywnie wypoczywa na słońcu i nad wodą. Lubi sztuki walki oraz jazdę motocyklem.

 

strona TOPSUPPORT

Nasi Moderatorzy:

Sabina Cieślar

Sabina Cieślar

...

Businesswoman i trenerka biznesów, organizatorka Rybniczanek w Biznesie. Techniczny umysł w dostępnej oprawie. Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Języków Obcych w Katowicach i Politechniki Częstochowskiej na wydziałach: Zarządzanie Przedsiębiorstwem i Marketing. Wykładowca AGH w Krakowie w przedmiocie Efektywność osobista i personal branding. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii w Zarządzaniu. 15-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach na stanowisku Dyrektora Sieci Sprzedaży.

Jako właścicielka firmy ONAWBIZNESIE.PL doradza przedsiębiorcom, jak zarabiać więcej. DORADZTWO BIZNESOWE. STRATEGIE SPRZEDAŻOWE. OBSŁUGA KLIENTA. ZARZĄDZANIE!

Włodzimierz Cieślar

Włodzimierz Cieślar

...

Menedżer Sprzedaży. Od 1999 roku przemierza Polskę i świat, poznając nowych ludzi i doskonaląc swój warsztat sprzedażowy. Studiował germanistykę na Uniwersytecie Wrocławskim. Prowadzi blogi WLODZIMIERZCIESLAR.PL, na którym opisuje swoje hulaszcze życie podróżnicze, oraz Poradnik poprawnej Polszczyzny BLENDY.PL .

Miłośnik marketingu i e-biznesu. Sprzedaż jest jego pracą i pasją jednocześnie. Gatunek: ŁOWCA! Prywatnie dumny mąż Sabiny i szczęśliwy ojciec dwóch aniołków: Karola i Alka.

RAZEM W BIZNESIE od samego początku 😉

sprzedanych biletów

wolnych miejsc

UWAGA!

NIE LUBISZ PRZELEWÓW INTERNETOWYCH / ONLINE?

Przelej 25 zł na konto:

ONAWBIZNESIE.PL Sabina Cieślar

Numer rachunku: 39 1140 2004 0000 3102 7584 4623

W tytule przelewu podaj Twoje Imię i Nazwisko oraz
datę spotkania

Resztą zajmiemy się sami 🙂

Bezpieczne i błyskawiczne płatności!

Masz pytania lub wątpliwości?

Chcesz się zapisać w sposób „tradycyjny”?

Napisz do nas, wypełniając poniższy formularz. Odpiszemy! 🙂

Formularz kontaktowy

12 + 5 =

Partnerzy i Sponsorzy:

Zapraszamy do współpracy!

Jak dojechać do hotelu?

Hotel Przy Młynie mieści się w Rybniku przy ulicy Młyńskiej 17. Od tej strony jest główne wejście i baaardzo mały parking, dlatego zalecamy objechać hotel od strony ulicy Jankowickiej. Naprzeciwko małej stacji Orlenu jest wjazd na obszerny parking. Szlaban otwiera się na hasło „Rybniczanki w Biznesie” 🙂 Poniżej zrzut mapki i zdjęcia. Szerokiej drogi!