PROGRAM SPOTKANIA:
18:15 – 18:55 PREZENTACJA I
Iza Krejca Pawski 2 FILARY SUKCESU KAŻDEJ KOBIECEJ FIRMY
Iza Krejca Pawski
IKP Szkolenia
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta, praktyk biznesu posiadająca 14 letnie doświadczenie. Autorka książki „Sprzedaż. Tyko sprawdzone techniki” oraz artykułów dla magazynów „Szef Sprzedaży”, „Nowa Sprzedaż”, czy „As Sprzedaży”.
Stworzyła program podnoszenia sprzedaży „14 dniowe Wyzwanie sprzedażowe”, który napędza do działania i podnoszenia wyników. Certyfikowany trener, psycholog biznesu. Szefowa firmy szkoleniowej IKP Szkolenia.
Prowadzi bloga IzaKrejcaPawski.pl
18:55 – 19:05
Przerwa networkingowa
19:05 – 20:05 PREZENTACJA II
Izabella Frączyk WIECZÓR AUTORSKI
Izabella Frączyk
Pisarka
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie.
Pisaniem zajęła się w 2009 roku. Do tej pory wydała osiem książek: Pokręcone losy Klary (2010), Kobiety z odzysku (2011), Dziś jak kiedyś (2013), Koniec świata (2014), Jak u siebie (2014), Siostra mojej siostry (2015), Do trzech razy sztuka (2016) i Szczęście w nieszczęściu (2016).
Prowadzi stronę IzaFraczyk.pl oraz bloga SwiezoNapisane.pl
20:05 – 20:25
Przerwa networkingowa
20:25 – 20:50 PREZENTACJA III
Dorota Smolorz POZNAJ SWOJE MOCNE STRONY MYŚLENIA I DZIAŁANIA – NOWE POLSKIE NARZĘDZIE FRIS
Dorota Smolorz
LOREM
Certyfikowany Trener FRIS®, dyplomowany trener biznesu, absolwent Akademii Coachów Biznesu Grupy SET, kierownik działu szkoleń w dużej organizacji, właściciel i dyrektor zarządzający w Akademii Rozwoju Personalnego LOREM.
Jako zaFRISowany Zawodnik w pracy i życiu lubi wyzwania. Wysoko sobie ceni efektywność i skuteczność. Jej pasją jest inspirowanie… Inspirowanie do zmian, rozwoju osobistego, zawodowego, poznania swojego stylu myślenia i działania. Dla swoich klientów stale podnosi swoją wiedzę, umiejętności oraz kompetencje zawodowe. Ponad 10 000 godzin pracy szkoleniowej.
Więcej na stronie Lorem.com.pl
20:50 – 21:00
Losowanie nagród dla Uczestniczek. Podsumowanie i zakończenie konferencji.
O organizatorce projektu:
Sabina Cieślar – Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Języków Obcych w Katowicach i Politechniki Częstochowskiej na wydziałach: Zarządzania Przedsiębiorstwem i Marketingu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii w Zarządzaniu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
15-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach na stanowisku Dyrektora Sieci Sprzedaży.
Wykładowca Wyższej Szkoły Marketingowej i Języków Obcych z zakresu „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” oraz ” Technik oceny pracowniczej”.
Właścicielka firmy ONAWBIZNESIE.PL